tisdag 10 november 2015

En galopp jag inte vill uppleva igen

Igår åkte jag till stallet som vanligt. Såg på listan att jag skulle rida på Daimy. Blev sjukt glad! Daimy är en rolig häst att rida!
Hoppade upp och daimy skulle bråka direkt! Ville inte gå någonstans. Men ja, timmen gick inte så bra. I galoppen blev Daimy helt galen, och tog galopp genom hela planen. Tappade stigbyglarna, men lugnade henne men hon var fortfarande pigg. Är sjukt stolt över att jag satt kvar och fick henne så bra. Fick henne också att gå i form!
Gosade också med Ninni en stund och åkte sen hem.

Ska snart till stallet med min kompis som vanligt! Tror inte att jag hinner blogga mera idag, kanske kanske inte!


1 kommentar:

  1. Duktigt jobbat Emma! Du har gjort superstora framsteg och du ska vara superstolt!

    SvaraRadera