söndag 24 januari 2016

Hästfrågor

Intervju med Towardsgold 22.1.2016 del 1
1. Om du skulle få en häst/ponny, hurdan skulle den vara? temperament, färg..: Det skulle vara en Newforest ponny eller en connemaraponny. Det skulle vara ett sto och den skulle vara bra på hoppning. Färgen skulle vara skimmel eller black, och temperament skulle vara lugn och kärleksfull.
2. Vad vill du bli som stor?: Kanske hoppryttare. Jag har inte funderat på mina drömmar än så mycket.
3. Drömmar och mål inför detta år: Att få börja i hoppning och hoppa mer.
4. Gillar du mera hoppning eller dressyr? Varför?: Hoppning hillar jag mer, men dressyr är ju viktigare.
5. Hur högt har du hoppat? Berätta var, när, hur...: 60 cm hos min kompis med hennes ponny :)
6. Någon person du beundrar, Varför just hen?: Nellie Berntsson helt klart! Hon är min förebild inom hästsporten.
7. Vad du tycker om skolan? Motivera!: Ja, vad kan man säga... kul/tråkig i don´t know
8. En häst du drömmer om att få rida? Varför just den?: Nellie Berntssons häst Hilda, eller Master i stallet. Båda är fina och duktiga hästar.
9. Bästa vän? Vad är bra/dåligt med hen?: Jag säger att Ninni är min bästa vän, eftersom detta är HÄSTFRÅGOR!!!!!!!! Bra är att hon är asrolig att rida och en riktigt bra vän, dåliga är att hon är sur ganska ofta.
10. Om du skulle ha 3 önskningar? (man kan inte önska fler önskningar) Vad skulle du önska? motivera!: Inom häst då. 1. En häst. 2. Lycka åt Borgå Ridstall. 3. Att min häst ska vara frisk

tack för frågorna Isla . Del 2 kommer snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar