onsdag 20 januari 2016

2015 alfabet

 A- alla nya vänner jag fått
Jag har fått massor av nya vänner! De står mig väldigt nära. Tack Nami för att du visade dom här personerna för mig <3

B- busig
Under mina 11 år har jag busat och skojat en HEL del! Ja, man hade ju den bästa som "lärde" en..

C- citron 
Har äntligen lärt mig att äta citron xO

D- Daimy
Har ridit ponnyn Daimy, och ja... Inte bästa minnet precis

E- Emma
Jag har lärt mig att vara nöjd med den jag är. Har lärt mig att älska mig själv, och inte skämmas för det jag gör

F- Familj
Har kommit närmare min familj känns det som. Det är jag väldigt glad över!!

G- godis
Har blivit ett riktigt godisfreak!

H- hästar
Har älskat hästar mer och mer, känns som att jag inte kan älska dom mer en vad jag gör!

I-Isla 
Jag och Isla har kommit SÅ mycket närmare varandra! Släpper aldrig taget om dig bestie <3

J- jaffa
Har blivit galen i jaffa xO (fanta men ja samma sak)

K- kaffe
Har smakat på kaffe... Aldrig igen okok aldrig!

L- Ladda
Har varit tvungen att ladda min telefon HELA tiden

M- Mamma
Min mamma är ALLT för mig. Hon hjälper mig med allt och vill mig alltid mitt bästa. Det finns inget skäl att INTE älska henne

N- natt
Har varit uppe senare

O- ost
Har gillat ost mer

P- pappa
Min pappa betyder verkligen allt för mig. Klarar mig inte utan honom <3

Q- ...
HOPPAR ÖVER!!

R- ridning
Ridning är bara så sjukt roligt! Om du inte rider så ska du verkligen söka upp ett stall att rida på!! Du ångrar dig inte

S- Sanni
Har ridit Sanni lite för mycket...

T- Tiina
NINNI ÄR BÄST OKOK! Nejmen seriöst jag älskar henne av allt jag har och klarar mig inte utan henne

U- ute
Har varit med fler kompisar :)

V- vatten
Har simmat jättemycket

W- ...
HOPPAR ÖVER!!

X- x hopp
Har tränat mer

Y- ytspänning
Har pratat om ytspänning i skolan xD

Z- zebra
Nice djur xD

Å- åldras
Blivit 11 år!

Ä- äta
Ätit mer

Ö- önska
Min önskan om att då ha en bra blogg är sann! Med er hjälp kan vi gå längre <3






1 kommentar: