måndag 18 januari 2016

Ridläger i Hangö

Har väntat i EVIGHETER på att berätta detta för er!!
Jag och Isla (get on the top) ska på ridläger i Hangö på sommarlovet!
Ett finsktsvenskt ridläger. Hoppas att någon av er anmäler sig till det, ett helt FANTASTISKT läger!!
B.la simning med hästarna. Jag och Isla ska på det andra lägret, alltså hopplägret. Såå roligt!!
VÄNTAR dit. 
Var också idag i stallet och red på Sanni <3
Hon var jätteduktig och gjorde allt fint. Det enda var att hon var VÄLDIGT lat!! Men ja, med en bra ryttare går det nog... Inte för att jag kallar mig bra ryttare menmen..
Aja, en väldigt enkel timme i alla fall. Idag gjorde nog inte det snöiga vädret Sanni så peppad!
Här hittar ni Hangös ridläger: http://www.hunr.org 

Här är den fina ponnyn Sture J som jag vill ha som skötponny <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar